
-
aiko
2024-01-18 23:59
REMS受講。発音もきれいで聞き取りやすく、スピードもちょうど良く、穏やかに笑顔とジェスチャーと共に進めてくれるのでとても楽しい授業でした。50ポイントの先生でこのレベルのレッスンを提供してくださるのはとてもラッキーだったと思います。また是非お願いしたいです。

-
Momo
2024-01-18 20:56
(This user has no text comment.)

-
Tomo
2024-01-18 13:00
(This user has no text comment.)

-
shun
2024-01-15 21:59
I enjoyed taking her lesson all the time. I want to take her lesson again.

-
Jason
2024-01-15 21:27
(This user has no text comment.)

-
Ivy
2024-01-15 20:28
(This user has no text comment.)

-
Yuki
2024-01-15 12:59
She always wears smiles and speaking clearly.

-
micchi
2024-01-15 12:27
(This user has no text comment.)

-
Hitomi
2024-01-14 23:57
(This user has no text comment.)

-
Katou
2024-01-14 22:56
(This user has no text comment.)