
-
akiko
2024-05-14 09:21
(This user has no text comment.)

-
Kanna
2024-05-14 08:30
REMS受講。はじめのスモールトークで、昨日何をしたかうまく言えずにいたら、いくつか質問をしてくれて、適切な表現を教えてくれました。REMSでも、わからないところを質問すると笑顔で答えてくれて、充実したレッスンでした!

-
Sayaka
2024-05-14 07:55
(This user has no text comment.)

-
Yukihito
2024-05-14 06:59
Thank you for the wonderful lesson. The explanation was really good and understandable. I would like to take your lesson again.

-
Rin
2024-05-14 05:26
発音がクリアで分かりやすかった

-
Nicolas
2024-05-14 04:57
(This user has no text comment.)

-
Kosuke
2024-05-14 03:58
(This user has no text comment.)

-
Masa
2024-05-13 13:51
REMS. とても優しい先生です。

-
Maamaa
2024-05-13 08:56
REMSを受講。明るくてとてもクリアな発音のいい先生です。

-
ATSUKO
2024-05-13 07:56
(This user has no text comment.)