
-
Daniel
2025-10-03 18:25
(This user has no text comment.)

-
HITOSHI
2025-10-03 17:07
I really like how you activety encourage me to speak English

-
TOMOKI
2025-10-02 21:01
Hans is the best teacher I've ever met!! Thank you so much!!!

-
Elsa
2025-10-02 20:25
(This user has no text comment.)

-
Antonio
2025-10-02 18:56
(This user has no text comment.)

-
Wangle
2025-10-02 18:26
(This user has no text comment.)

-
Flynn
2025-10-01 19:55
(This user has no text comment.)

-
Stella
2025-10-01 19:27
(This user has no text comment.)

-
momo
2025-10-01 18:56
(This user has no text comment.)

-
juntan
2025-09-30 20:11
頑張る気持ちやエネルギーをしっかり受け止めてくれる最高の先生です。受け身でレッスンを受けている方には、しんどいかもしれませんが、元気にヤル気満々の方には最高の先生だと思います。わからないところは遠慮なくどんどん尋ねて、いっぱい質問して前向きに頑張っていると、先生はぐんぐん引っ張っ狗れるような気がします。とっても楽しいです。