
-
Akky
2021-09-27 21:38
ビジネスイングリッシュを受講。
色々な会話を通して、勉強になるセンテンスをテキストボックスも使いながら教えてくれました。
とても良い先生です。

-
Dickey
2021-09-27 05:59
(This user has no text comment.)

-
eita
2021-09-26 21:30
His class is really fan.He’s really kind and he speaks Japanese well. I want to go to his class again.Thank you so much teacher Hans.

-
Miki
2021-09-26 16:02
Thank you very much
It enjoyed lesson

-
tibifish
2021-09-26 10:47
(This user has no text comment.)

-
tibifish
2021-09-25 15:06
(This user has no text comment.)

-
Hank
2021-09-24 07:30
(This user has no text comment.)

-
Ning
2021-09-22 21:48
(This user has no text comment.)

-
T
2021-09-21 21:07
I really love teacher Hans’s positive attitude and happy atmosphere :) ! Thank you😊

-
haru
2021-09-21 12:45
雑談しながら会話を勉強でき
明るく元気なレッスンを楽しめました。
ありがとうございました。