
-
NGUYEN PE
2021-01-29 00:57
She is a lovely teacher. I really want to study with her

-
Madoka
2021-01-27 13:32
とっても明るい先生で、発音も細かくチェックしてくれました。元気をもらえる先生です。

-
Jane
2021-01-24 17:14
カランビジネスを受講しました。遅い時間(日本時間22:30〜)だったので冒頭「眠い…」と少しお疲れのようでしたが、授業自体はテンポ良く進めてくださいました。
発話はスピーディー(早口)でしたが発音がきれいなので問題ありませんでした。むしろ緊張感があって集中力が高められ、よかったです。
クロージングも明るく締め括ってくださいました。

-
Moto
2021-01-23 22:43
I took the Callan Method for the first time.
As a beginner, I explained it in a very easy-to-understand manner, and I enjoyed studying very much.
He politely taught me the parts that I couldn't hear a little, so I enjoyed learning English.

-
Yushi
2021-01-23 15:33
(This user has no text comment.)

-
Yossy
2021-01-23 15:04
(This user has no text comment.)

-
wengwei
2021-01-22 19:56
(This user has no text comment.)

-
Keiko
2021-01-20 14:57
カランを受講しました。間違いを指摘してくれ、サクサク進んだのでとてもいい先生でしたが、復習パートでは私が回答するのにかぶせてくるので、お互い聞き取れない感じでした。文頭だけ伝えてくれて、その後は生徒が回答するのがいいなと思いました(カランってそういうやり方ですよね?)。

-
Stella
2021-01-19 10:29
(This user has no text comment.)

-
weiyang
2021-01-14 10:59
(This user has no text comment.)