
-
Lia
2021-03-29 09:36
正統派のカラン認定講師という感じの先生です。私は、今まで30人くらいの先生からレッスンを受けていますが、一番早口でした!!
少しカランメソッドに慣れて来た方や上級者の方におすすめしたいです。勉強になりました(≧∇≦)

-
Risa
2021-03-26 09:30
Thank you very much for your fun lesson!
I had a good time. See you next time!

-
Ethan
2021-03-25 20:04
(This user has no text comment.)

-
Dino
2021-03-25 17:59
(This user has no text comment.)

-
nandia
2021-03-25 10:39
(This user has no text comment.)

-
huangjunlong
2021-03-24 18:42
(This user has no text comment.)

-
Elena
2021-03-24 17:09
(This user has no text comment.)

-
nandia
2021-03-24 10:32
see you next time enjoy your day

-
Chris
2021-03-23 21:51
(This user has no text comment.)

-
nandia
2021-03-23 10:40
(This user has no text comment.)