
-
bill
2021-12-18 14:23
(This user has no text comment.)

-
Naoto
2021-12-18 14:03
最近セブを直撃した台風の影響についてフリートーク。大変な状況にも関わらず、前向きな姿勢が印象的でした。色々きくことができ、勉強になりました。

-
Reo
2021-12-16 11:10
とても明るい方で、楽しく授業ができました。

-
Nami
2021-12-15 14:09
(This user has no text comment.)

-
Nao
2021-12-14 11:33
(This user has no text comment.)

-
Yuka
2021-12-08 10:16
(This user has no text comment.)

-
jiessie
2021-12-06 12:07
(This user has no text comment.)

-
Yuki
2021-12-03 15:11
Thank you for a month.
It was a lot of fun.

-
Tsuyoshi
2021-12-03 15:04
I don't forget the class with you.
Thank you for one month!

-
Genta
2021-12-02 18:48
子供が喜んでいました。