
-
Yuika
2023-01-11 11:34
Thank you very much!!
I enjoyed your lesson today.
I want to lesson with you again!!

-
Lucas
2023-01-11 10:26
(This user has no text comment.)

-
Shoko
2023-01-10 13:27
(This user has no text comment.)

-
Anna
2023-01-10 12:30
(This user has no text comment.)

-
Lavender
2023-01-10 08:32
(This user has no text comment.)

-
Jason
2023-01-09 19:56
(This user has no text comment.)

-
Ai
2023-01-09 17:05
笑顔がきれいな先生でした。しつ問に合わない答えを言うと直してくれたのでよかったです。また受けたいです。

-
Yoko
2023-01-09 13:41
初めて受講しました。カラン4です。テンポもよく、要望も快く受け入れてくださいました。

-
Kay
2023-01-09 12:35
カラン2を受講しました。聞き取りやすい発音とテンポで心地よくレッスンを受けることができました。

-
Kanae
2023-01-09 12:33
ジェスチャーでクイズを
しくれたりしました。