
-
Yue yalin
2020-08-29 21:06
(This user has no text comment.)

-
Micah
2020-08-27 19:02
(This user has no text comment.)

-
Rin
2020-08-27 18:45
Thank you for the lesson today. I enjoyed it!
I will study English to refer the evaluation for me.

-
Arisa
2020-08-27 18:24
5歳の娘にはとても雰囲気も良く、優しい感じの先生でした。

-
youyou
2020-08-27 07:27
(This user has no text comment.)

-
youyou
2020-08-26 19:44
(This user has no text comment.)

-
cherry
2020-08-26 19:14
(This user has no text comment.)

-
Chizuru
2020-08-22 08:46
It was fun#

-
yihan
2020-08-21 19:42
(This user has no text comment.)

-
Hiro
2020-08-18 22:04
話しやすい雰囲気を作っていただき、初めてでも緊張せず話せました。指導も丁寧でわかりやすかったです。