
-
Fuka
2023-09-14 05:11
You are definitely one of the greatest teachers we've ever met. We always enjoyed your very informative lessons.
Just take care of your health and be happy.
Hope to see you again.
With lots of love and appreciation.
K, F & Y

-
Addie
2023-09-13 12:56
(This user has no text comment.)

-
Asami
2023-09-12 06:26
(This user has no text comment.)

-
kyoko
2023-09-11 14:10
カラン5を受けました。
とても良かったです。
また受けたいと思います。

-
Jiro
2023-09-11 12:56
(This user has no text comment.)

-
Rino
2023-09-10 06:48
いつも楽しいレッスンです❤️

-
Riko
2023-09-09 12:26
thank you〜🥰

-
Tomo
2023-09-09 11:56
(This user has no text comment.)

-
Ayato
2023-09-09 11:26
I like your lesson best.

-
Haru
2023-09-08 08:11
英語の発音はクリアで落ち着いた先生でした。形容詞の並べ方など文法を教えてくれたり、私が話した文章を適切な言い回しに修正してくれたり、とても勉強になりました。ポイントが高い先生は、ただテキストをこなすだけではなく、より有意義な授業をしてくれる印象です。