
-
Holiday
2021-06-10 06:23
(This user has no text comment.)

-
Jessie
2021-06-09 20:03
(This user has no text comment.)

-
anan
2021-06-06 17:12
(This user has no text comment.)

-
Carrie
2021-06-05 19:03
I really enjoyed her lesson and it was the second time to take her lesson. She is fun and kind to me. I want to take her lessons again. Thank you so much ('v')

-
tomo
2021-06-05 14:40
最後にいろんな声を出してくれて楽しかった

-
ziyang
2021-06-03 19:10
(This user has no text comment.)

-
nannan
2021-06-03 09:52
(This user has no text comment.)

-
Shuhei
2021-06-03 00:46
(This user has no text comment.)

-
Yoshito
2021-06-02 21:01
丁寧でわかりやすかったです。

-
Airi
2021-06-02 18:12
疲れたといった子供に工夫をしていただき、最後までレッスンすることができました。 ありがとうございました。