
-
ATSUMI
2026-02-26 15:56
発音がとてもよく聞き取りやすかった。またカランもサクサク進めてくれるのでまた受講したい。

-
nick
2026-02-26 15:25
(This user has no text comment.)

-
Ethan
2026-02-25 19:56
👏👏👏❣️❣️❣️👍👍👍

-
God
2026-02-25 18:26
(This user has no text comment.)

-
hamburger
2026-02-25 17:26
(This user has no text comment.)

-
Hung
2026-02-24 22:26
(This user has no text comment.)

-
Nora
2026-02-24 21:56
(This user has no text comment.)

-
Josey
2026-02-24 21:25
(This user has no text comment.)

-
louis
2026-02-24 19:58
我超喜欢老师,我最喜欢老师了,超级无敌喜欢老师。我爱你。❤❤❤❤❤❤🩷🧡💛💚🩵💙💜🖤🩶🤍🤎❤🩹❤🩹❤🩹❤🩹❤🩹❤🩹❤🩹💖💖💖💖🟥️🟥️🟥️

-
yanyan
2026-02-24 19:26
很好,就是上课有点低头玩手机