
-
Raquel
2021-10-15 06:30
(This user has no text comment.)

-
Leonardo
2021-10-15 06:00
(This user has no text comment.)

-
mona
2021-10-13 20:10
体験1回目でしたが、親子の緊張もほぐれ楽しい時間でした。

-
Osamu
2021-10-13 15:42
初めてだったけれど、何をやって良いかさっぱり分からずあっという間の25分間でした。次回は何を聞いたら良いか?会話の仕方を学びながらやって行きたい。先生の教え方はわかりやすく良かったですよ。She thought me base
of English conversations very good. Thank you

-
Teresa
2021-10-12 06:04
(This user has no text comment.)

-
Oyuna
2021-10-09 20:30
(This user has no text comment.)

-
Yuma
2021-10-08 17:51
教え方が良い

-
WEI-CHENG
2021-10-07 21:53
A nice, patient, diligent, conscientious teacher

-
Ethan
2021-10-07 10:49
(This user has no text comment.)

-
Ui
2021-10-07 10:16
(This user has no text comment.)