
-
Tomo
2023-10-08 11:00
(This user has no text comment.)

-
Maiko
2023-10-07 05:57
(This user has no text comment.)

-
Sheldon
2023-10-06 11:55
(This user has no text comment.)

-
Tsuyoshi
2023-10-06 06:58
Thank you.

-
Yarto
2023-10-05 23:13
(This user has no text comment.)

-
SchipperkeBayan
2023-10-05 03:05
I had a really fun conversation with Teacher Ron. Lots of food for thought about Japanese people and their "closedness" to outsiders. Most interesting lesson!

-
Issaku
2023-10-04 05:26
(This user has no text comment.)

-
Yuji
2023-10-03 11:43
(This user has no text comment.)

-
Kiko
2023-10-02 13:55
(This user has no text comment.)

-
Misaki
2023-10-02 12:04
初カランメソッドでした。事前に英会話は初めてだと要望に書いていたためか、優しくリードしていただきました。緊張していましたが、聞き取りやすく安心して授業を受けることができました。大変素敵な先生です✨