
-
Mizu
2026-03-03 09:56
笑顔でレッスン受けやすいです

-
baby
2026-03-03 08:56
(This user has no text comment.)

-
MIKE
2026-03-03 08:27
(This user has no text comment.)

-
Deman
2026-03-02 11:28
(This user has no text comment.)

-
Nanako
2026-03-02 08:55
(This user has no text comment.)

-
Ruth
2026-03-02 08:26
朝から楽しい授業を感謝です。

-
Del
2026-03-02 07:26
(This user has no text comment.)

-
Yasutaka
2026-02-28 14:31
焼売、餃子、豚饅はいずれも日本でよく食べられています。
I wish you have a wonderful holiday and look forward to having your lesson on next Saturday morning.

-
Ruth
2026-02-28 13:57
最近いつもお世話になっってます。先生の喋る速さが好きです。

-
yu
2026-02-28 13:00
(This user has no text comment.)