
-
Naoo
2021-11-23 18:53
カランメソッド2stageーpage71のレッスン。
超スピードで話してくる先生ですが、ネイティブのような聴きごごちなので
ヒヤリングはとても良かったです。

-
Yusuke Toda (1212)
2021-11-23 14:35
Thank you so much for your kindness.

-
Ryo
2021-11-22 18:34
Thank you for your professional teach!

-
Haruki
2021-11-21 14:28
(This user has no text comment.)

-
chenggan
2021-11-21 14:21
(This user has no text comment.)

-
Elaine
2021-11-20 21:19
(This user has no text comment.)

-
Luciana
2021-11-20 19:30
(This user has no text comment.)

-
Ryo
2021-11-17 19:31
I appreciate your efforts to be patient with my poor English.

-
Kazuhiro
2021-11-17 18:30
分かりやすく言い直す等はあまり無い印象で、その為一番難しいレッスンだった気がします。ただ、自分の英語力の低さに起因するものなので、自分の英語力が上がった際には再度受講したいと思いました。

-
chenggan
2021-11-15 20:00
(This user has no text comment.)