
-
Yoshiko
2024-08-17 06:59
40Pの先生の中では、過去一番というくらい素晴らしい先生でした。
最初から笑顔で、元気がよくて、すごく楽しくlessonできました。
時間がたつのがあっという間でした。
またぜひお願いしたいです。
She was a very good teacher
I am very grateful to her
I want to see her again
I want to see her again

-
Kanon chan
2024-08-16 22:25
(This user has no text comment.)

-
Max
2024-08-15 20:59
🌹🌹🌹

-
Domey
2024-08-15 20:25
(This user has no text comment.)

-
Eden
2024-08-15 19:56
(This user has no text comment.)

-
small fish
2024-08-15 19:56
(This user has no text comment.)

-
Lydia
2024-08-15 18:27
(This user has no text comment.)

-
Evan
2024-08-15 17:56
(This user has no text comment.)

-
Joe
2024-08-15 08:57
ぼくのことをおぼえてくれて、うれしかったです。また会いたいです。

-
Eden
2024-08-15 08:08
(This user has no text comment.)