
-
Dora
2025-11-13 17:55
(This user has no text comment.)

-
Chika
2025-11-13 00:12
ちょっと早口でしたが、にこやかで明るい雰囲気の先生でした。

-
Lin
2025-11-12 20:26
Dad wanted to win a teddy, how could he get it ?

-
Annie
2025-11-12 19:56
(This user has no text comment.)

-
Davi
2025-11-11 23:34
:)

-
Xinglang
2025-11-11 19:56
(This user has no text comment.)

-
Masa
2025-11-11 19:09
REMS. 明るく、双方向性のあるレッスンでした。よい先生です。

-
REIKO
2025-11-11 18:38
質問にわかりやすく答えてくださりよかったです。また先生のレッスンを受けたいです。

-
zaozao
2025-11-11 17:55
(This user has no text comment.)

-
kazuya
2025-11-10 22:56
(This user has no text comment.)