
-
xiaobao
2021-07-07 18:36
(This user has no text comment.)

-
Hiroto
2021-07-05 19:35
2回目ですが、今回も楽しく授業を受けられました!
また是非受講したいです^^

-
strawberry
2021-07-05 09:33
(This user has no text comment.)

-
Yuki
2021-07-04 10:25
Thank you for a great English lesson. I was nervous because this was my first lesson. But the teacher was very easy to talk and I really enjoyed talking and learning English.

-
Taa
2021-07-03 11:55
(This user has no text comment.)

-
Vitros
2021-07-03 02:23
(This user has no text comment.)

-
Ritz
2021-07-03 00:08
6歳の息子がお気に入りの先生です。
息子は答えが分かると先生が話している途中でも話し出してしまうのですが、それでも毎回優しく対応してくださり感謝しています。

-
Rio
2021-07-02 20:40
人見知りの娘が初めからとても笑顔でレッスン受けてました^ ^

-
Taichi
2021-07-02 12:46
5才の子供がレッスンをうけました。
パペットを使って、子供にもわかりやすく教えてくださり、子供も楽しんでいました。

-
kimi
2021-07-01 18:58
(This user has no text comment.)