
-
Ella
2026-03-09 10:28
(This user has no text comment.)

-
Tina
2026-03-07 18:28
(This user has no text comment.)

-
Elly
2026-03-07 17:56
(This user has no text comment.)

-
Yui
2026-03-07 17:27
(This user has no text comment.)

-
zoo
2026-03-07 15:30
ジンベエザメとアザラシのことを可愛いと言ってくれてとても嬉しかったです。またレッスンを受けたいです。
I was very happy that you said that whale sharks and seals were cute. I would like to take a lesson again.

-
Ava
2026-03-07 14:00
(This user has no text comment.)

-
Sarah
2026-03-07 13:57
(This user has no text comment.)

-
Iroha
2026-03-07 13:47
🐱のぬいぐるみが、可愛かったです💘先生👩🏫のスタンプがかわいかったです😍とても良い先生でした🤭Zartis先生👩🏫は、とにかく明るいです💃また、受けたいです🏵️🥰😘🤭😍🤩😻😽🩷💜🤎🖤大好き🐣先生👩🏫のスタンプが、可愛かったです😍

-
Elsa
2026-03-07 12:56
(This user has no text comment.)

-
mei
2026-03-07 12:31
かぴばらのスタンプじゃなくてピカチュウのスタンプで可愛いかったです💕 またスタンプをくださいね♪ありがとうございました👋。