
-
Kayo
2024-02-16 11:29
こちらに合わせて話を進め、会話の練習ができた。
I practice good conversation.
I learned how to express my opinion.
She is good teacher.

-
yoko
2024-02-16 10:58
カランメソッド3を受講しました。
丁寧にはっきりと話してくれるので、
聴きやすかったです。
楽しくレッスンを受けられました。

-
Mona
2024-02-13 12:26
(This user has no text comment.)

-
Yukari
2024-02-13 11:56
(This user has no text comment.)

-
Ken
2024-02-13 08:26
(This user has no text comment.)

-
Yuyu
2024-02-12 07:56
(This user has no text comment.)

-
aya
2024-02-12 07:29
答えるのに時間がかかっても、待ってくれて、嬉しかったです。
そして、聞き取りやすかったので、レッスンを受けやすかったです。

-
Jessica
2024-02-11 18:19
(This user has no text comment.)

-
Jessica
2024-02-11 13:56
(This user has no text comment.)

-
Satchan
2024-02-11 08:56
あ