
-
Kei
2024-08-30 15:58
(This user has no text comment.)

-
Kei
2024-08-30 15:58
(This user has no text comment.)

-
Tomo
2024-08-30 12:27
とても優しい先生です。
発音がきれい

-
Rin
2024-08-30 09:59
(This user has no text comment.)

-
Rumi Nagata
2024-08-30 08:35
Thank you for your nice lesson!!

-
HMR
2024-08-29 10:40
子供はとても楽しかったようです。
また受けたいと言っていました。
ありがとうございます!

-
Rumi Nagata
2024-08-28 11:11
We had a important time today's lesson.Thank you very much as always!!

-
koki
2024-08-26 13:32
(This user has no text comment.)

-
kootaro
2024-08-26 12:56
(This user has no text comment.)

-
Sorachi
2024-08-26 12:26
Thank you