
-
Miki
2023-12-17 06:58
It was a great lesson. Thank you.

-
mario
2023-12-16 10:27
(This user has no text comment.)

-
Tomoyuki
2023-12-16 07:25
(This user has no text comment.)

-
Mori
2023-12-16 06:56
(This user has no text comment.)

-
Yuko
2023-12-16 06:27
Good

-
MISAKI
2023-12-15 07:28
明るく優しい先生なので娘は楽しかったみたいです。またお願いします。

-
Naotsugu
2023-12-15 06:25
(This user has no text comment.)

-
Nick
2023-12-13 20:26
(This user has no text comment.)

-
Orange
2023-12-13 11:52
英語初学者でカランメソッド受講中。Rizwan先生のレッスンは何度か受けていますが、いつも優しく励ましてもらってます。癒されます。もっと上手くなるよう頑張りたいです。ありがとうございます。

-
Yohei
2023-12-13 00:12
She corrects my pronunciation mistakes. Thanks a lot!