
-
WAKA
2023-12-03 15:56
(This user has no text comment.)

-
Jerry
2023-12-03 14:45
(This user has no text comment.)

-
Tadashi
2023-12-02 23:33
(This user has no text comment.)

-
AYANE
2023-12-01 19:28
(This user has no text comment.)

-
HISAKI
2023-12-01 15:31
発音がきれいで聞き取りやすかった。
ニコニコしてくれてて楽しかった。

-
Melo
2023-11-30 23:02
フリートークも入れてくれて楽しかった!

-
Arisa
2023-11-30 19:30
I like all the four seasons.
all the seasons are beautiful!

-
zlel
2023-11-30 19:10
(This user has no text comment.)

-
zlel
2023-11-30 19:10
(This user has no text comment.)

-
SAMSON
2023-11-29 08:26
The teacher is very good.