
-
Sachiko
2025-05-21 18:56
(This user has no text comment.)

-
Marcus
2025-05-21 14:26
(This user has no text comment.)

-
xu
2025-05-20 21:28
(This user has no text comment.)

-
Nao
2025-05-20 20:33
カラン受講。
終始落ち着いた雰囲気で一定のペースで進めていただけたので取組みやすかったです。

-
Rita
2025-05-20 19:56
(This user has no text comment.)

-
Elsa
2025-05-20 18:27
good good good

-
Rie
2025-05-20 14:58
REMS 受講。発音はあまりクリアではなかったです

-
erie
2025-05-19 22:06
Thank you again for the lesson today.
Your calm way of speaking and pleasant conversation always helps me to learn English.

-
Maki
2025-05-19 21:25
(This user has no text comment.)

-
floppy
2025-05-19 19:56
(This user has no text comment.)