
-
Kazu
2023-04-29 05:56
(This user has no text comment.)

-
Mana
2023-04-28 13:56
(This user has no text comment.)

-
Mayuko
2023-04-28 11:26
(This user has no text comment.)

-
Miki
2023-04-28 09:07
優しい口調の方です

-
JO
2023-04-28 07:55
(This user has no text comment.)

-
Asa
2023-04-28 07:20
とても感じの良い、丁寧な先生でした。
少し発音にくせがあり、私には聞き取りにくかったですが、いろいろな英語に親しむ練習になります。

-
Leah
2023-04-27 09:10
(This user has no text comment.)

-
Mizuho
2023-04-27 08:56
楽しかったです! ありがとうございました♪

-
MIA
2023-04-27 08:35
終始にこやかでとても良い先生だと思いました!また受けたいです!

-
Sachiko
2023-04-26 15:19
She was a very kind and nice teacher. I had a good time.