
-
Jun
2020-03-10 06:28
かわいらしい優しい先生です

-
YUKI
2020-03-09 21:58
フリートピックカンバセーションの授業を受けました。カービングの話やフィリピンのショッピングモールについての話ができました。継続により最近はフリートークを楽しめるようになってきているように感じます。リスニング力がついてきているのかなと思います。ただ、表現する時にはまだ思い通りにいかない不自由さを感じます。日々の習慣を継続し語彙力をつけ、表現力を上げたいと思います。

-
Eka
2020-03-09 09:56
(This user has no text comment.)

-
Daiki
2020-03-08 07:05
いつもありがとうございます。
少し気難しい息子ですが、先生の授業はいやがらずに受けてくれます。
無愛想な息子にいつも笑顔で対応して下さりありがとうございます!!

-
Oshun
2020-03-07 18:23
(This user has no text comment.)

-
Jun
2020-03-07 07:41
小学生の息子が先生が大好きで、ずっとレッスン受けています。
親から見ても、テキストに沿いながらも理解度と年齢に合った発展も加えもらえてすごくいいです。

-
Yumiko
2020-03-06 17:06
I learned a lot today.
I was really glad that she were pleased with my improvement.
I’m going to study English more so I can talk to her better!

-
Yumiko
2020-03-05 16:35
That was a very useful lesson.
I learned so much.

-
Yumiko
2020-03-04 20:21
Her class is very fan end easy to understand.
She always tries to understand my poor English.
She is a polite and wonderful teacher.
I am looking forward to her class every time.

-
AKIKO
2020-03-04 12:33
ホワイトボードで説明とゆっくり丁寧でんかりやすかったです