
-
Naoki
2020-08-08 19:57
(This user has no text comment.)

-
Naoki
2020-08-04 20:32
(This user has no text comment.)

-
Naoki
2020-08-04 09:19
(This user has no text comment.)

-
Jun
2020-08-03 21:03
Thank you for a great lesson and being so kind and friendly in the class. I hope to take your class again. see you soon!

-
Naoki
2020-08-03 08:27
REMS受講。非常に雰囲気良く、テンポ良く、発音良く、満足できるレッスンでした。また受講したいです。

-
Daiki
2020-08-02 07:28
(This user has no text comment.)

-
Yuko
2020-07-29 20:02
スピーディで楽しいレッスンでした。また受けたいです。ありがとうございました。

-
Hisa
2020-07-29 08:59
発音もきれいでやさしく素晴らしい先生です。こちらのやる気を引き出してくれます。

-
Naoki
2020-07-27 19:58
(This user has no text comment.)

-
Aya
2020-07-26 20:59
(This user has no text comment.)