
-
Yuko
2021-07-01 19:58
(This user has no text comment.)

-
Yuko
2021-07-01 19:58
(This user has no text comment.)

-
Yuko
2021-07-01 19:58
(This user has no text comment.)

-
Yuko
2021-07-01 19:58
(This user has no text comment.)

-
Maki
2021-07-01 12:30
小学生の娘が受講しました。単語のスペルもゲーム感覚で質問してくれたり、楽しめるような工夫をしてくださいます。娘はいつもレッスンを楽しみにしています。

-
momon
2021-06-30 21:29
(This user has no text comment.)

-
Natsumi
2021-06-30 19:20
(This user has no text comment.)

-
Nori
2021-06-29 12:03
カラン3を受講。テンポよく教えてもらいました。リラックスさせてくれるために、ディクテーションの言葉を歌にしてもらったり、発音の指摘ももれなくしてもらえました。とても良い先生だと思います。

-
zincwhite
2021-06-27 22:51
She is a cheerful person. She always makes me enjoy the conversation during her lesson. That's important for me to keep on learning continuously.

-
Natsumi
2021-06-27 12:05
(This user has no text comment.)