
-
Gen
2023-04-03 08:30
(This user has no text comment.)

-
Sean
2023-04-02 08:57
(This user has no text comment.)

-
Gary
2023-04-02 08:25
(This user has no text comment.)

-
Jacob
2023-04-01 16:52
(This user has no text comment.)

-
Jun
2023-03-31 18:30
(This user has no text comment.)

-
Midori
2023-03-31 17:23
Thank you very much!It was a very good lesson!

-
Shin
2023-03-31 17:22
Thank you very much!It was a very good lesson!

-
Ethan
2023-03-31 16:25
(This user has no text comment.)

-
yui
2023-03-31 13:10
わたしは、英語の文字を見ないで言うことがとても難しくて、「あれ、なんていうんだっけ?」となったりしました。ですが、そういう時に優しく教えてくれたり、わたしが「ん?これなんだ?」となっている時も見守ってくれていて、とても楽しかったです。

-
Shin
2023-03-31 10:10
Thank you very much!It was a very good lesson!